BMW’den 2022'de Elektrikli Model Yağmuru
Elektrifikasyon konusunda en iddialı markalardan biri olan BMW, önümüzdeki 2 yıl içerisinde adeta elektrikli model yağmuru yağdıracak.
Elektrifikasyon konusunda en iddialı markalardan biri olan BMW, önümüzdeki 2 yıl içerisinde adeta elektrikli model yağmuru yağdıracak. Elektrikli modelleri i3 ve i8 ile adından söz ettiren, şimdilerde ise iX3, i4 ve iX modelleri ile gündemde olan Alman üretici, 2022 yılında 7 Serisi ve X1’in elektrikli versiyonlarını tanıtacağını duyurdu. 2023 yılına gelindiğinde ise BMW 5 Serisi ve Mini Countryman’in %100 elektrikli versiyonu yollarla buluşmuş olacak.

ZIPSE: TAMAMEN ELEKTRİKLİ OTOMOBİLE ODAKLANDIK
BMW CEO’su Oliver Zipse, elektrikli dönüşümün tam zamanı olduğunu belirterek şunları söyledi: “Tamamen elektrikli otomobillere odaklanmış durumdayız. 2023 yılına geldiğimizde neredeyse her modelimizin bir elektrikli versiyonunu sunabilir hale geleceğiz. Önümüzdeki 10 yılda 10 milyon elektrikli otomobili yollarla buluşturmayı hedefliyoruz.” BMW ayrıca 2025 yılı sonuna kadar 2 milyon adetle, satışlarının %25’inin elektrikli otomobillerden oluşmasını hedefliyor.



Benzer Haberler
Otomotivde Yapay Zeka işe başladı
Berlingo üretimi başlıyor
Renault Megane E-Tech makyajlandı
Otomotiv bayilerinde yapma dökümü
Türkiye'ye 715 milyon euro yatırım
SUV’lar rekor kırdı
Yeni yerli modeller geliyor
Pickup’lara vergi freni