BMW Group dünyada 442 bin elektrikli oto sattı
BMW Group, 2025’te dünya genelinde toplam 2,46 milyon araç teslimatı gerçekleştirdi. BMW Group’un elektrifikasyon stratejisi 2025’te de büyümenin önemli itici güçlerinden biri oldu. Şirket, 442 binin üzerinde tamamen elektrikli araç teslimatı gerçekleştirdi. Böylece satılan her altı BMW Group aracından biri tamamen elektrikli oldu.
BMW AG Yönetim Kurulu Başkanı Oliver Zipse, sonuçlara ilişkin değerlendirmesinde şirketin uzun vadeli stratejik yaklaşımının önemine dikkat çekerek, “Teknolojiye açık yaklaşımımız, küresel ölçekte güçlü operasyonel yapımız ve ilham veren markalarımız sayesinde geleceğe yönelik doğru stratejik konumlanmayı yıllar önce oluşturduk. Bugün zorlu bir ortamda dahi yön değiştirmek zorunda kalmadan stratejimizi kararlılıkla uygulamaya devam edebiliyoruz. Güçlü finansal performansımız, geniş ürün portföyümüz ve teknolojiye açık yaklaşımımız sayesinde 2025’te premium segmentteki liderliğimizi daha da güçlendirdik. NEUE KLASSE ile başlattığımız yeni dönem, şirketimizin gelecekteki büyümesi için önemli bir ivme yaratıyor” dedi.



Benzer Haberler
Otomotivde Yapay Zeka işe başladı
Berlingo üretimi başlıyor
Renault Megane E-Tech makyajlandı
Otomotiv bayilerinde yapma dökümü
Türkiye'ye 715 milyon euro yatırım
SUV’lar rekor kırdı
Yeni yerli modeller geliyor
Pickup’lara vergi freni